۱۶ سوال برای بهبود فرآیند فروش

۱۶ سوال برای بهبود فرآیند فروش را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 

قسمت اول

بی‌شک همه‌ی صاحبان کسب‌وکارها به دنبال راهی برای افزایش فروش با بهینه کردن فرآیند فروش هستند،بهبود فرآیند فروش رویکرد قابل‌ اتکایی است،حتی شرکت‌های بزرگ و موفقی مانند HubSpot با وجود صرف میلیون‌ها دلار در فرآیند فروش، پیوسته به دنبال راه‌هایی برای افزایش اثربخشی از طریق فرآیند فروش و هماهنگی با فناوری‌های جدید هستند.

مارک روبرگ

آن‌طور که مارک روبرگ (Mark Roberge) در کتابش «فرمول افزایش فروش» می‌گوید اثربخشی و کارایی فرآیند، فناوری و داده‌های گردآوری‌شده عامل مهمی در موفقیت کسب‌وکارهاست.

کسب‌وکار کوچک

تجربه نشان داده است اگر کسب‌وکار کوچکی هستید و روش‌هایی را که شرکت‌های بزرگ به‌کار می‌گیرند، در پیش نمی‌گیرید، به این زودی‌ها بزرگ نخواهید شد.

برای رشد سریع

حتی اگر برنامه‌ای برای رشد سریع ندارید، با بی‌توجهی به بررسی و بهبود فرآیند فروش برای افزایش کارایی و اثربخشی در گذر زمان، کسب‌وکارتان شکست خواهد خورد،در این مقاله به شما ۱۶ مورد را معرفی می‌کنیم که با بررسی و پاسخ به آنها می‌توانید کارایی فرآیند فروش‌ کسب‌وکارتان را ارزیابی کنید.

سخن آخر

پس برای تقویت فروش و افزایش موفقیت کسب‌وکارتان راهنمایی‌های این مطلب را از دست ندهید.

 

 

 

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر
مشاور ایزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *