بهداشت حرفه ایی در کارگاه های ساختمانی

بهداشت حرفه ایی در کارگاه های ساختمانی :ایمنی و بهداشت کارگران از اولویت بالائی برخوردار است . بازدیدهای ایمنی و بهداشت بطور روزانه به علاوه کنترل آلودگی های هوابرد سایر مشکلات بهداشتی انجام گیرد. قوانین و خط مشی می بایست گسترش یابد و برای اطمینان از سلامت محیط کار پیرامون ایمنی و بهداشت در محیط کارگاه آشنا باشند. 

 

تهویه و کنترل گرد و غبار 

تهویه مکشی در جائی که فیو های یا بخارات  رنگ ها ، استرها ریسک بالقوه ای برای سلامیت افراد در پی دارد لازم و ضروری است.

-کنترل گرد و غبار می بایست توسط روشی قابل قبول و مورد تائید انجام گیرد.

-سنگ کاری بیا برشکاری بتون یا سایر موارد که تولید گرد و غبار میکنند نیازمند اتجام اقدامات کنترلی می باشند گرد و غبار ناشی از این فعالیت ها نمی بایست اجازه دیده شود تا وارد سیستم تهویه گردد. 

شرکت ها و کار گاه های ساختمانی میتوانند با پیاده سازی و مشاوره ایزو  در زمینه های مختلف از جمله HSE  به درستی موارد مرتبط ایمنی و بهدشت ر ا بومی سازی کنند .

صدا 

حفاظت شنوائی برای کارگرانی ساختمانی در صورتی که در معرض تراز صدا بیش از حد مجاز هستند لازم و ضروری است. فعالیت هائی که تولید صدای زیادی میکنند (بالای 80 دسی بل) می بایست با حداقل تاثیر بر فعالیت ها انجام گیرند .هیچ گونه تجهیزات مرتعشی نمی بایست در محیط ها اداری در طی ساعات کار انجام گردد .

مواد حاوی آزبستوز

در صورتی که آزبست در کارگاه وجود دارد اما شناخته نشده است ، فورا کار را متوفق کنید و مراتب را به مسئول ایمنی گزارش کنید . در اولین فرصت می بایست مواد از سطح کارگاه جمع آوری گردند .

اطلاع رسلنی خطر 

کلیه ی پیمانکاران میبایست برنامه ارتباط خطر در کارگاه منابق استاندارد (29CFR-1926.59) داشته باشند اجرا کننده .کلیه ی پیمانکاران میبایست برگه های اطلاعات ایمنی مواد را تهیه و در اختیار کارگران قرار دهند .

مشاوره HSE با آریان گستر

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *