مدیریت و سطوح آن
مدیریت و سطوح آن را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:
قسمت دوم
کسب اطمینان از در دسترس بودن مواد اولیه، تعیین دستمزد و حقوق ماهیانه و تدوین قوانین و مقررات جزو همین وظایف هستند.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
بنابراین، میتوان گفت که مدیریت خوب، از دو عنصر کارآمدی و بازدهی بالا تشکیل شده است.
کارآمدی یعنی کار درست را انجام دهیم و بازدهی، یعنی کار را به درستی، با کمترین هزینه و پایینترین اتلاف منابع به پایان برسانیم.
مهمترین مهارتی که زمینه را برای دستیابی به دو عنصر ذکر شده افزایش میدهد، مهارت تصمیمگیری است.
به جرات میتوان ادعا کرد که مهمترین وظیفه هر مدیر تصمیمگیری است و منشا اصلی آنچه مدیر خوب را از مدیر بد متمایز میکند، در تصمیماتی است که گرفته میشود.
سطوح مدیریتی کدامند؟
عبارت «سطوح مدیریتی» به مرزبندیهایی اشاره دارد که بین جایگاههای مدیریتی یک سازمان وجود دارد.
هر چه اندازه کسبوکارو تعداد نیروهای انسانی بیشتر باشد، تعداد سطوح مدیریت هم افزایش پیدا میکند.
سطح مدیریتی نشانگر میزان قدرت، اختیارات و مقامی است که به هر جایگاه مدیریتی داده میشود.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓