۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان

۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان را در متن زیر میتوانید مطالعه بفرمایید:

 

 

قسمت بعدی
۴- امتیاز رقابتی خود را ایجاد کنید.

شما امتیاز رقابتی خود را تعریف می‌کنید،دلیل خرید محصولات و خدماتتان را ازنقطه‌نظر فواید، نتایج یا پیامدهایی که مشتری با خرید محصول یا خدماتتان از آن لذت می‌برد و با خرید از رقیبتان آن مزایا را به دست نمی‌آورد،روی فوایدی تمرکز کنید که محصولتان را بهتر از دیگران می‌سازد.

۵- از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و همچنین بازاریابی محتوایی به نفع خود استفاده کنید

– نسبت به گذشته، بسیاری راه‌های دیگر برای رساندن محصولاتتان به مشتری وجود دارند.

– بهترین بخش آن کدام است؟ تمامی‌شان رایگان هستند.

– شما می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.

– با ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق این کانال‌ها می‌توانید بیش از پیش به افراد دسترسی داشته باشید.

برخی مزایای بازاریابی محتوایی شامل موارد زیر است:

– دسترسی بیشتر به راهنمایان شایسته.

– کانال‌های بیشتر برای فروش محصولاتتان.

– هزینه‌های پایین‌تر برای کسب مشتری.

ویژگی های یک برند خوب

-از لحاظ قانونی قابل پشتیبانی باشد.
-تلفظ آن ساده و روان باشد.
-به خاطر سپردن آن آسان باشد.
-شناسایی و تشخیص آن کار دشواری نباشد.
-توجه افراد را جلب کند.
-مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد.
-پیام محصول و یا شرکت تولید کننده را به همراه داشته باشد.
-موقعیت محصول را در میان محصولات رقیب مشخص سازد.

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *