۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان
۱۴ استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان را در متن زیر میتوانید مطالعه بفرمایید:
قسمت بعدی
۴- امتیاز رقابتی خود را ایجاد کنید.
شما امتیاز رقابتی خود را تعریف میکنید،دلیل خرید محصولات و خدماتتان را ازنقطهنظر فواید، نتایج یا پیامدهایی که مشتری با خرید محصول یا خدماتتان از آن لذت میبرد و با خرید از رقیبتان آن مزایا را به دست نمیآورد،روی فوایدی تمرکز کنید که محصولتان را بهتر از دیگران میسازد.
۵- از بازاریابی رسانههای اجتماعی و همچنین بازاریابی محتوایی به نفع خود استفاده کنید
– نسبت به گذشته، بسیاری راههای دیگر برای رساندن محصولاتتان به مشتری وجود دارند.
– بهترین بخش آن کدام است؟ تمامیشان رایگان هستند.
– شما میتوانید از رسانههای اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.
– با ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق این کانالها میتوانید بیش از پیش به افراد دسترسی داشته باشید.
برخی مزایای بازاریابی محتوایی شامل موارد زیر است:
– دسترسی بیشتر به راهنمایان شایسته.
– کانالهای بیشتر برای فروش محصولاتتان.
– هزینههای پایینتر برای کسب مشتری.
ویژگی های یک برند خوب
-از لحاظ قانونی قابل پشتیبانی باشد.
-تلفظ آن ساده و روان باشد.
-به خاطر سپردن آن آسان باشد.
-شناسایی و تشخیص آن کار دشواری نباشد.
-توجه افراد را جلب کند.
-مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد.
-پیام محصول و یا شرکت تولید کننده را به همراه داشته باشد.
-موقعیت محصول را در میان محصولات رقیب مشخص سازد.
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره استراتژی با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.