چگونه مدیر خوبی باشیم
متن زیر مطالبی را در مورد چگونه مدیر خوبی باشیم،بیان می نماید:
اهداف سازمانی را مشخص کنید
مشخص کنید که سازمان شما قرار است به کجا برسد، پرسنل را دررسیدن به هدف شریک کنید،اگر بدانند که هدف سازمان چیست و وظیفه آن ها در این مسیر چه هست حتما با تمام تلاش برای رسیدن به هدف تلاش می کنند.
تصمیم گیری
روش تصمیم گیری در سازمان ها تعیین میکند که ایده ها چگونه به وجود می آیند و چقدر به آن ها توجه می شود راه تصمیم گیری برچگونگی اجرای این ایده ها در آینده تاثیر میگذارد.
یک مدیر تاثیر گذار، یک مدیر خوب برای اینکه بتواند به کارکنانش در جهت ایجاد نتایج خوب کمک کند باید این دو مورد را در اولویت قراردهد
1-حصول اطمینان از این که افراد نسبت به اهدافشان اگاهی دارند
2- انجام هر کار ممکن برای حمایت تشویق و هدایت آنها در جهت دستیابی به آن اهداف
برای پرسنلتان وقت بگذارید
زمان هایی دربرای صحبت با پرسنلتان بگذارید، آن ها باید در خصوص مشکلات کاری شان و
هر مورد دیگری بتوانند به راحتی با شما صحبت کنند.
انتقاد پذیر باشید
ایرادات و اشتباهات خودتان را بپذیرید، خیالتان راحت، اینکار به جایگاه شما آسیبی نمی زند، زمانی که در خصوص موضوعی بپذیرید که اشتباه کرده اید،
پافشاری بر روی موضوع
پرسنل شما در امور دیگر درک می کنند که اگر شما بر روی موضوعی پا فشاری می کنید و آن را درست می دانید یقیناً اینگونه است.
برای حل مشکلات تیم تشکیل بدهید
اگر بتوانید تیم هایی رابرای حل مشکلات سازمانی تشکیل بدهید واز نظرات پرسنلتان استفاده بکنید، علاوه بر یافتن راهکارهای مختلف، پرسنل با انگیزه تری خواهید داشت.
کارسنجی از تکنیک های مطالعه کار است که ثمربخشی سازمان را افزایش می دهد.
جهت مشاوره ایزو و انواع سیستم های مدیریتی با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .
02177942240
02177959675
در مسیر موفقیت با ما همراه شوید .