هفت توصیه مدیریتی برتر

 هفت توصیه مدیریتی برتر را در متن می توانید دنبال بفرمایید:

 قسمت اول

♦ چندی پیش، انتشارات مدرسه کسب‌وکار هاروارد کتابی را با عنوان توصیه‌های مدیریتی منتشر کرد که حاوی نکات آموزنده و ارزشمندی در زمینه مدیریت و پیشبرد اهداف کلیدی سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

برنامه‌ریزی‌های کاری

♦ در این میان، هفت توصیه کلیدی در این مجموعه از کاربرد و جامعیت بیشتری برخوردار بودند و هر مدیری باید آنها را در راس برنامه‌ریزی‌های کاری خود و کارکنانش قرار دهد که در ادامه این مطلب به آنها اشاره خواهد شد.

توصیه اول:

به لیست کارهای روزمره خود کاملا پایبند باشید،بزرگ‌ترین خطاها از کوچک‌ترین غفلت‌ها آغاز می‌شود و به همین دلیل هم هست که سرمنشا تمام بی نظمی‌ها و اشتباهات در تیم‌های کاری از بی توجهی اعضای تیم و در راس آنها رهبر تیم نسبت به کارها و فعالیت‌هایی آغاز می‌شود که از قبل برنامه‌ریزی شده‌اند و ما از آنها با عنوان لیست کارهای روزمره یاد می‌کنیم.

مشاوره استراتژی با آریان گستر
برای عملی ساختن هر چه بهتر لیست کارهای روزمره سه ترفند زیر پیشنهاد می‌شود:
۱ – حتما سه کار و فعالیت مهم روزانه تان را تا قبل از ظهر انجام دهید.

♦ تجربه نشان داده که انرژی و توانایی افراد در نیمه اول ساعات کاری‌شان دو برابر نیمه دوم است.

♦ انجام حداقل سه کار مهم تا پیش از ظهر باعث می‌شود هم ناهار را با آسودگی میل کنید و هم کار چندانی برای انجام دادن در ساعات ملال آور و همراه با خستگی بعد از ظهر نداشته باشید.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *