کارکنان اغلب در جریان کار بهتر یاد میگیرند تا در دوره های آموزشی

دنیای کار به سرعت در حال تغییر است،رقابت شدید است و اختلال همه جا به چشم می خورد؛ و فشار کارایی و محدودیتهای بودجهای گسترده شده است. امروزه افراد دوست دارند مشاغل متنوع تری داشته باشند، محیط کار در حال تغییر است و کار در خانه عامیانه تر شده است، با این وجود همه بر روی این توافق دارند که کارکنان نیاز به یادگیری دارند. آیا سازمانها و بهخصوص واحدهای یادگیری و توسعه به بهترین نحو به این نیاز پاسخ دهند؟

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
اگر مانند اکثریت فکر کنید، دو واژه فوراً به ذهنتان خطور میکند: دوره آموزشی. ولی آیا دوره آموزشی واقعاً بهترین راه است؟

افراد وقتی در مورد یادگیری در کار فکر میکنند، فوراً سراغ دوره های آموزشی میروند. شما احتمالا شنیده اید که کارگران شکایت میکنند که به خاطر آموزش ندیدن، نمیتوانند به خوبی از پس وظایف شغلی برآیند. ولی این گرایشی است که باید تغییر کند. در بسیاری از مواقع، یادگیری زمانی که واقعاً موردنیاز است یعنی هنگام اجرای امور شغلی اتفاق میافتد. این یادگیری در جریان کار است و اصلی است که در حال تغییر نحوه تفکر افراد در مورد یادگیری و توسعه است.

حوزه یادگیری

این ایده زیاد هم جدید نیست، برای مدتی مفهوم 10 و 20 و 70 در میان افراد حرف های در حوزه یادگیری به خوبی شناخته شده بود،طبق این ایده، 70 درصد یادگیری از تجارب کاری حاصل میشود،20 درصد از مربیگری و دیگر تعاملات و فقط 10 درصد از دوره های آموزشی،این درصدها زیاد اهمیت ندارد مهم این اصل است که باید به ذهن بسپاریم: محیط کار، بهترین مکان برای یادگیری است.

مشاوره ایزو 17025 با آریان گستر
متخصصان یادگیری و توسعه

این برای متخصصان یادگیری و توسعه حامل چه معنایی است؟ آنها نقشهای زیادی بر عهده دارند؛ نیازهای یادگیری را تعیین کنند، پیشرفت افراد را دنبال کنند و البته به دنبال حل مسئله های کاری باشند،این امور گاهی از طریق برنامه ریزی و اجرای یک دوره آموزشی است و گاهی کافی است نقش تسهیل گر را داشته باشند و مشوق فعالیتها و تعاملات اجتماعی، مربیگری و یادگیریهای فردی باشند.

در آخر

حرف های توسعه و یادگیری سازمان چگونه باید این کارها را انجام دهند؟بسیار خوب، یک خبر خوب شما در حال یادگیری هستید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *