بازار یابی سببی
سازمانهای غیرانتفاعی
مردم دوست دارند در کارهای خیر شرکت کنند آنها میخواهند بدانند که آیا خریدشان به انگیزه مورد علاقهشان کمک کرده است یا نه،در نتیجه شراکت با سازمانهای غیرانتفاعی میتواند یک راهبرد محتمل باشد شما از کسب و کار خود به منظور کمک به مشتریان برای بخشش به جوامعشان استفاده میکنید.
سود دو طرفه
بازاریابی سببی نیازمند نوعی از شراکت است که به هر دو طرف سود برساند برای نمونه، ممکن است شما کلاسهای آنلاینی برگزار نمایید که در آنها به موضوعات معنوی پرداخته میشود.
کلیسا یا سازمان مذهبی
در این حالت شما میتوانید با یک کلیسا یا سازمان مذهبی دیگر شراکت کرده و بخشی از سود خود را به اعانات آنها اختصاص دهید. از سوی دیگر میتوانید از مشتریان خود بخواهید که مقداری به وجه پرداختی خود بیفزایند تا خرج امور خیریه گردد.
سخن آخر
در صورتی که علاقه دارید در بازاریابی سببی قدرتمند شوید، لازم است یک رابطه روشن، بین کسب و کار خود و انگیزه مرتبط با آن ایجاد نمایید. ممکن است که کلاسهای آنلاین ارائه کنید و یا محصولات دیجیتال مرتبط با تندرستی بفروشید.
جهت مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.