اشتباه های بازاریابی


اشتباه های بازاریابی را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:


قسمت دوم

۴- بی‌توجهی به آموزش

اگر آموزش‌های لازم بازاریابی را در اختیار کارمندان‌تان قرار ندهید، آن‌ها همچنان بدگمان خواهند بود و این مسئله می‌تواند به از بین رفتن کل مراحل بازاریابی منجر شود.


جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند


۵- هدر رفتن سرمایه

-اجرای عملیات ۵۰ دلاری که از اجزای خوبی برخوردار است، می‌تواند راه‌گشاتر از عملیات ۵۰هزار دلاری باشد که به صورت ضعیفی طراحی شده است.


-بسیاری از فنون بازاریابی «سنتی»، مانند تبلیغات، نمی‌توانند در برآورد و ارزیابی هزینه‌ها نتایج قابل قبولی ارائه دهند.


-حداقل دو بار در سال سرمایه بازاریابی‌تان را ارزیابی کنید.


۶- اتلاف وقت

-اگر در رفت‌وآمد به گروه‌های شبکه‌ای هیچ‌گونه تجارت و داد‌و‌ستدی نمی‌بینید؛ وقت خود را با رفتن به آن‌ها تلف نکنید.


-تمام زمان بازاریابی‌تان را صرف اثبات ارزش‌مندی آن کنید، در کنار گذاشتن قسمت‌هایی که درست عمل نمی‌کند، تردیدی به خود راه ندهید.


مشاوره استراتژی با آریان گستر


۷- نداشتن ارتباط

اگر درباره‌ برگزاری یک سمینار مهم به کارمندانتان اطلاعاتی نداده‌اید، آن را برگزار نکنید.


در تمامی مسائل و جرئیات بازاریابی، سیاست آزادی بیان را به کار گیرید.


 

ادامه دارد…


لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *