استراتژیهای حفظ مشتری
استراتژیهای حفظ مشتری را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:
قسمت بعدی
۶- همیشه ارتباطتان را حفظ کنید
ارسال ایمیل و کارت پستال روشهایی برای حفظ ارتباط با مشتری است که هزینهی زیادی ندارد.
فروشهای پیش رو را به مشتریان یادآوری کنید، یا برای تشویق آنها به تکرار خرید، یک یادداشت “تشکر” ساده برایشان بگذارید.
به یاد داشتهباشید فقط برای مشتریانی ایمیل ارسال کنید که با دریافت آن موافقت کردهباشند (کسانی که تصمیم گرفتهاند در فهرست ایمیل شما باشند).
استراتژیهای حفظ مشتری
۷- در رسانههای اجتماعی تعامل داشتهباشید
رسانههای اجتماعی فقط برای این نیست که پیامهای را به خورد طرفداران و فالوورهایتان بدهید.
باید ارتباط برقرار کنید و اشتیاق ایجاد کنید. به اشتراک بگذارید، نظر بدهید و وقتی افراد پستهای شما را به اشتراک میگذارند، از آنها تشکر کنید.
به صورت مداوم و متواضع در رسانههای اجتماعی حضور داشتهباشید و به جای اینکه سعی کنید همزمان همه جا باشید، از چند پلتفرم شبکههای اجتماعی واقعا خوب استفاده کنید.
سخن آخر
اینکه روی چند پلتفرم تمرکز کنید و در آنها خیلی خوب کار کنید بهتر از این است که سعی کنید در شبکههای اجتماعی مختلف موفقیتی محدود داشتهباشید.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره استراتژی با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.