وفاداری مشتریان

قسمت ششم مقاله وفاداری مشتریان 

۴ – حتی اگر قیمت محصولات کمی بالاتر هم برود، باز هم از شرکت خرید می‌کنم.

۵ – از محصولاتی که شبیه به محصولات شرکت نیستند، استفاده نمی‌کنم.

۶ – حتی اگر با محصولات شرکت مشکلی داشته باشم، سراغ شرکتهای رقیب نخواهم رفت.

۷ – حتی اگر شرایطی پیش بیاید که محصولات شرکت در دسترس نباشند، از محصولات جایگزین استفاده نخواهم کرد.

۸ – در مقایسه با برندهای دیگر، محبوبیت شرکت رو به افزایش است.

۹ – شرکت با رقبا کاملا متفاوت است.

۱۰ – همیشه پیش دیگران از شرکت تعریف می‌کنم.

۱۱ – اگر کسی از من مشورت بخواهد، من این شرکت را به او پیشنهاد می‌دهم.

۱۲ – احساس خوبی نسبت به شرکت دارم و نسبت به آن احساس تعلق می‌کنم.

۱۳ – نسبت به شرکت احساس تعهد می‌کنم.

۱۴ – ارتباط من با شرکت از روی علاقه است، نه از روی اجبار.

۱۵ – خودم را یک طرفدار پر و پا قرص شرکت می‌دانم.

شرکت مهندسی مشاور آریان گستر مشاور سیستم های مدیریتی ایزو از جمله مشاوره تعالی سازمانی و مشاوره مدیریت استراتژی آماده خدمت رسانی مییباشد

راهکار های افزایش وفاداری مشتریان چیست؟

۱ – برای جذب وفاداری، خودتان نیز وفادار باشید.

رضایت یک فاز است در حالیکه وفاداری یک اصل است.

▫️برای وفادارسازی مشتریان، شرکتها باید صداقت و وفاداریشان به مشتری را ابراز کنند.

▫️به عبارت ساده تر، شرکتها باید برای حفظ مشتریانشان سرمایه‌گذاری کنند.

▫️پیگیریها نباید فقط در دوره فروش باشد.

▫️شرکتها باید تعاملاتشان را حتی بعد از فروش نیز حفظ کنند.

▫️به مشتریان نشان دهید که شما به صورت فعالانه به کسب رضایت آنها اهمیت می‌دهید.

▫️برای ایجاد حس وفاداری در مشتری شما باید پیش قدم باشید و در ابتدا وفاداری و صداقت خود را به آنها نشان دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ گواهینامه ce  با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *