سیستم مدیریت کیفیت

متن زیر در مورد سیستم مدیریت کیفیت اطلاعاتی را ارائه مینماید، با ما همراه شوید.

اصول مدیریت کیفیت ایزو 9001 

اصول مدیریت کیفیت شامل موارد زیر می باشد:

تمرکز بر مشتری

رهبری

مشارکت افراد

رویکرد فرایندی

بهبود

تصمیم گیری مبتنی بر شواهد

مدیریت ارتباطات

این استاندارد به منظور افزایش رضایت مشتری از طریق برآورده کردن الزامات وی استفاده از رویکرد فرآیندی را به هنگام ایجاد ، پیاده سازی،و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت ، ترغیب می نماید.

الزاماتی که برای بکارگیری رویکرد فرایندی ضروری در نظر گرفته شده اند در بند 4-4 گنجانده شده اند.

درک و مدیریت فرایندهای متعامل بعنوان یک سیستم ، به کارایی و اثر بخشی سازمان در دستیابی به اهداف مورد نظر آن کمک می نماید .

این رویکرد سازمان را قادر می سازد تا روابط و وابستگی های متقابل میان فرایند های سیستم را کنترل کند بطوری که عملکرد کلی سازمان بتواند افزایش یابد .

رویکرد فرایندی شامل تعریف سیستماتیک و مدیریت فرایند ها و اثرات متقابل انها می باشد.بطوری که به نتایج مورد انتظار مطابق خط مشی کیفیت و جهت گیری استراتژیک سازمان دست یابد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت مهندسی مشاور آریان گستر تماس حاصل فرمایید

مشاوره ایزو

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarco

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *