نکات مدیریتی رسا بودن صدا

نکات مدیریتی رسا بودن صدا

نکات مدیریتی رسا بودن صدا

پست زیر در مورد آداب حضور و تکلم در جلسات و کنفرانس ها و در مورد رسا بودن صدا می باشد؛با ما همراه باشید:

آهنگ و لحن كلام

گاهي آهنگ و لحن كلام اثري به مراتب قويتر از محتواي آن دارد با تمرين كردن، احساس و انرژي را به صداي خود بيفزاييد. شما مي‌توانيد با رعايت موارد زير، گفتار خود را تنوع ببخشيد:
بالا بردن و پايين آوردن صدا
تغيير دادن سرعت كلام به منظور تهييج مخاطب
استفاده از مكث و سكوت بجاي گفتن «آه»، «اووم»، «راستش»
كم و زياد كردن دانگ صدا براي تاكيد بر روي نكات مهم و درگير نمودن مخاطب
انرژي بخشيدن به صدا به اين منظور كه صدا خسته‌كننده و بي‌روح نباشد، وتمرين روزانه و ضبط صدا براي پي بردن به نكات نيازمند تغيير.

 

جهت مشاوره ایزو و مشاوره مدیریت می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.

02177942240-77959675

مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.

مشاوره EFQM  با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.