اشتباهات هنگام مذاکره با مشتری

اشتباهات هنگام مذاکره با مشتری

اشتباهات هنگام مذاکره با مشتری را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 

 

-نگاه کردن به هر جهت غیر از جهتی که مشتری حضور دارد.
-مشت کردن انگشتان
-دست به سینه نشستن
-انداختن پا روی پا
-خاراندن گردن و یقه و لمس کردن بیش از اندازه‌ی گوش و بینی و جاهای دیگر بدن
-گرفتن انگشتان جلوی دهان
-شل دست دادن
-دست دادن طولانی
-نگه داشتن دست مشتری به زور پس از دست دادن
-لمس بدن مشتری در هنگام صحبت کردن
-تکان دادن انگشت سبابه هنگام صحبت کردن
-بازی با خودکار، لپ تاپ یا هر وسیله دیگر
-عدم تماس چشمی
-ورود به حریم شخصی مشتری؛ (حداقل فاصله را با شخص مخاطب حفظ نکردن)
-تکیه دادن به صندلی همانند پادشاهان
-تکان دادن پشت سرهم پا
-پوشیدن لباس نامناسب و نامرتب
-همراه داشتن کیف پر از وسایل به اندازه غیر عادی
-عدم بخاطر آوردن اسم طرف مقابل
-عدم همراه داشتن کارت ویزیت
-نشستن قبل از اینکه به شما صندلی شما را نشان بدهند و به شما برای نشستن تعارف کنند

 

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
اشتباهات هنگام مذاکره با مشتری
Description
-لمس بدن مشتری در هنگام صحبت کردن-تکان دادن انگشت سبابه هنگام صحبت کردن-بازی با خودکار، لپ تاپ یا هر وسیله دیگر-عدم تماس چشمی-ورود به حریم شخصی مشتری؛ (حداقل فاصله را با شخص مخاطب حفظ نکردن)
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو