ارتباط با مشتری در دوره پَسا کرونا

ارتباط با مشتری در دوره پَسا کرونا

ارتباط با مشتری در دوره پَسا کرونا 

♦ در قسمت قبل ، درباره ارائه پیشنهاد اختصاصی به مشتریان، بر اساس سوابق خرید آنان، صحبت کردیم. در این قسمت می‌خواهیم بررسی کنیم که چگونه نر‌م‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌توانند امکان دورکاری را در کسب و کار شما ایجاد کنند.

مشتری بالفعل

♦ نرم‌افزارهای CRM، زیرساختی را در اختیار شما قرار می‌دهند که تمامی ارتباط‌ ها و تعامل‌های انجام شده با مشتریان‌ تان را به صورت یکپارچه در آن ذخیره کنید،از زمانی که شما یک مشتری بالقوه یا سرنخ را شناسایی می‌کنید، می‌توانید پروفایلی برای او تشکیل دهید و پس از تبدیل شدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائه شده به او را با این نرم‌افزار، مدیریت کنید.

کانال‌های ارتباطی

♦  یکی از مزایای مهم نرم‌افزارهای CRM این است که قابلیت یکپارچه‌سازی با کانال‌های ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس تلفنی، فکس و حتی بعضی از شبکه‌های اجتماعی را دارند. به این معنی که برای ارسال پیامک یا ایمیل، نیازی به ورود به پنل‌های مربوطه نیست و از داخل نرم افزار می‌توانید پیام‌های پارامتریک و سفارشی‌شده با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.

مشاوره  ایزو 22000 با آریان گستر
مزیت دیگر نرم افزارهای CRM

♦ مزیت دیگر نرم افزارهای CRM، قابلیت یکپارچه شدن با ابزارهای مرکز تماس (VoIP) است، به این صورت که می‌توانید خطوط تلفن محل کارتان را به سخت‌ا فزارهای مرکز تماس متصل کنید و با استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها، در هر نقطه از دنیا تماس‌ها را در بستر اینترنت پاسخ بدهید. در این روزها که شرکت‌ها با محدودیت حضور فیزیکی کارکنان مواجه هستند، این ابزار به خوبی امکان دورکاری را فراهم می‌کند.

اعمال محدودیت‌های اینترنت

♦ در خصوص امنیت نسخه‌های ابری CRM، قبلا این مطلب را نوشته‌ام و گرایش جهانی به نرم‌افزارهای کلود را در این نوشته تشریح کرده‌ام، ولی شاید برایتان جالب باشد بدانید در زمان اعمال محدودیت‌های اینترنت در آبان ماه که حتی به وب‌سایت خودمان یعنی  هم دسترسی نداشتیم، داده‌های مشتریانمان از طریق نسخه‌های ابری نرم افزار CRM در دسترس بودند،این مجوز توسط نهادهای نظارتی به شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه شده بود.

در آخر

♦ اگر شما تا کنون در کسب و کارتان از راه‌کارهای نرم‌افزاری CRM استفاده نکرده‌اید و شرایط فعلی، باعث ایجاد اختلال در ارتباط با همکاران و مشتریان‌تان شده است، خالی از لطف نیست که نگاهی به نسخه‌های دمو شرکت‌های نرم‌افزاری بیاندازید.

ادامه دارد…

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
ارتباط با مشتری
Description
اعمال محدودیت‌های اینترنت ♦ در خصوص امنیت نسخه‌های ابری CRM، قبلا این مطلب را نوشته‌ام و گرایش جهانی به نرم‌افزارهای کلود را در این نوشته تشریح کرده‌ام، ولی شاید برایتان جالب باشد بدانید در زمان اعمال محدودیت‌های اینترنت در آبان ماه که حتی به وب‌سایت خودمان یعنی  هم دسترسی نداشتیم، داده‌های مشتریانمان از طریق نسخه‌های ابری نرم افزار CRM در دسترس بودند،این مجوز توسط نهادهای نظارتی به شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه شده بود.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *