۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار
۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار را در متن زیر مطالعه بفرمایید:
قسمت هشتم
ب) زبان بدن:
همهی کسانی که در جهت فروش یک محصول تلاش میکنند باید دیدگاه مثبتی راجع به آن داشته باشند، بر نقاط قوت آن همواره تاکید کنند و علاقه خود به محصول را به طرف مقابل انتقال دهند.
هیچ گاه از تاثیر لحن سخن غافل نشوید
-مثلا اگر آرام و دست به سینه شروع به صحبت کنید سرد و بی میل به نظر میرسید در صورتی که همواره باید با استفاده از زبان بدن سعی در انتقال حرارت و اشتیاق خود به طرف مقابل کنید.
-از تجربیات شخصی خود در ارتباط با آن محصول به اشتراک بگذارید.
-به طور مثال برای فروش خودرو به مشتری بگویید: «من خودم از این خودرو استفاده میکنم و مصرف بنزین آن در سطح شهر بسیار مناسب است».
ج) کم کردن فاصله با مشتری:
-سعی کنید از همان ابتدا یخ ارتباط با مشتری را بشکنید.
– از همان ابتدا سعی کنید سوالهای مثبت تری بپرسید و به گرمی رابطه بیافزایید.
– این رفتار باعث افزایش اعتماد مشتری خواهد گشت و کمک میکند در او نیز تعصب نسبت به محصول ایجاد شود.
– فروشندههای کم رو، بچه های لاغری دارند!
– استفاده از سوال هایی مانند: «آیا این محصول رو برای خودتون میخواهید؟» و یا «میدانستید این محصول یکی از محبوب ترین هاست؟» ،کارآمد خواهد بود.
– درواقع باید تلاش کنید که ویژگیهای محصول خود را به مزایای آن تبدیل کنید!
– سعی کنیم ویژگیهای محصول را با ارزشهای مشتری تطابق دهیم، هرچند شناساندن محصول به معنای فریب مشتری نخواهد بود.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.