۷ روش علمی برای سر و کله زدن با مشتری‌های عصبانی

۷ روش علمی برای سر و کله زدن با مشتری‌های عصبانی

۷ روش علمی برای سر و کله زدن با مشتری‌های عصبانی را در متن ذیل بخوانید:

 

قسمت اول

تنش‌زدایی در شرایط مختلف به درک احساسات شخصی و حفظ آرامش درونی بستگی دارد،هدف بیشتر کارآفرینان، افرادی که خوداشتغالی دارند و ارائه‌دهندگان خدمات، در این الگوریتم اصلی خلاصه شده است: مشتری را پیدا کن، شرایط انجام کار را مهیا کن، کار را انجام بده، پول دریافت کن و دوباره این چرخه را تکرار کن.

-اگر می‌خواهید به این هدف برسید باید پذیرای خشم و ناراحتی مشتریان‌تان نیز باشید به هر حال همیشه مسئله‌ای وجود دارد که برخی مشتریان به خاطر آن غر بزنند.

-اگر شما یک مترجم یا برنامه‌نویس آزاد و مستقل با تجربه‌ای بالا باشید چندان با این شرایط مواجه نخواهید بود، بلکه می‌توانید با مهارت و چابکی آلبرت انیشتین و خلاقیت لئوناردو داوینچی قبل از پایان مهلت مشخص شده، پروژه را تحویل دهید با این حال ممکن است که یک یا دو مشتری ناراضی نیز داشته باشید.

-اما نگران نباشید، علم به ما کمک می‌کند تا با هفت روش از خشم مشتریان خود بکاهیم و آرامش درونی خود را نیز حفظ کنیم.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
مشتری‌های عصبانی
Description
-اگر شما یک مترجم یا برنامه‌نویس آزاد و مستقل با تجربه‌ای بالا باشید چندان با این شرایط مواجه نخواهید بود، بلکه می‌توانید با مهارت و چابکی آلبرت انیشتین و خلاقیت لئوناردو داوینچی قبل از پایان مهلت مشخص شده، پروژه را تحویل دهید با این حال ممکن است که یک یا دو مشتری ناراضی نیز داشته باشید.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'