۲۱ نکته درباره مدیریت و رهبری

۲۱ نکته درباره مدیریت و رهبری

 

 

قسمت سوم
۷- افراد باید احساس کنند که به آنها گوش داده می‌شود.

-برای گوش دادن وقت بگذارید (ممکن است حق با شما نباشد)، بعد تصمیم بگیرید و آن تصمیم را توضیح دهید.

-تا زمانی‌که متوجه نشدید چرا تصمیمی گرفته شده است، تفسیری روی نظر دیگران ندهید.

۸- ارائه توضیح و دلیل برای اینکه چرا شما تصمیمی را گرفته‌اید راهی برای بهبود فرایند تصمیم گیری شماست.

هدف اصلی این است که در فرایند کاری مدیر حداقل تصمیمات را بگیرد، و برای این امر تیم شما باید بدانند چطور تصمیمات خوب بگیرند.

۹- وقتی برای تیم هدف‌گذاری می‌کنید، موفقیت را واضح تعریف کنید و بدون کسب اطلاعات جدید، تعریف را تغییر ندهید.
-از سوی دیگر، زمانی که حقایق تغییر می‌کند، اهداف خودتان را دوباره ارزیابی کنید.

-اهداف سخت اما دست‌یافتنی تنظیم کنید.

۱۰- استخدام دوستان می‌تواند بسیار مفید باشد چرا که ارتباط آسان است، و دوستانتان احتمالا باهوش و با استعداد هستند.

-اما ممکن است اینکار به قیمت چیزهایی مثل تجربه و یا دامنه تخصص تمام شود.

-اگر نمی‌توانید در صورت نیاز دوستانتان رو اخراج کنید، اصلا آنها را استخدام نکنید.

۱۱- تیمهای ماموریت گرا، از نظر رقابتی یک مزیت هستند چون استخدام و ایجاد انگیزه را آسان‌تر می‌کنند.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
مدیریت و رهبری
Description
۸- ارائه توضیح و دلیل برای اینکه چرا شما تصمیمی را گرفته‌اید راهی برای بهبود فرایند تصمیم گیری شماست. هدف اصلی این است که در فرایند کاری مدیر حداقل تصمیمات را بگیرد، و برای این امر تیم شما باید بدانند چطور تصمیمات خوب بگیرند.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'