چیدمان ضعیف

چیدمان ضعیف

متن زیر مطالبی را در مورد چیدمان ضعیف را ارائه می نماید:

 

 

آیا می توان تاثیر فروشندگان خسته و بی رمق را در فروش نادیده گرفت؟

آیا می توان تبلیغات کسل کننده و غیرجذاب را عاملی برای فروش بیشتر در نظر گرفت؟

فروشگاه محیطی بسیار حساس است، تفاوتی ندارد فروشگاه پوشاک باشد یا مواد غذایی، هایپر باشد یا فروشگاه زنجیره ای یا تک شعبه ای.

هر فروشگاهی می تواند منبع درآمد فوق العاده باشد برای شما اگر:

برنامه ای برای فروش داشته باشید.

کارمندان و فروشندگان متناسب و خوشرو و علاقه‌مند انتخاب کنید.

چیدمانی متناسب با محصول و استانداردها فراهم کنید.

شیوه تامین و پروسه لجستیک را بهینه سازی کنید.

برای فروشگاه استراتژی مشخص داشته باشد.

فروشگاه داری امروزه ابتدا علم است و سپس تجربه!

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره EFQM با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
چیدمان ضعیف
Description
شیوه تامین و پروسه لجستیک را بهینه سازی کنید.برای فروشگاه استراتژی مشخص داشته باشد.فروشگاه داری امروزه ابتدا علم است و سپس تجربه!
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'