چهار ستون اصلی برند سازی

چهار ستون اصلی برند سازی

چهار ستون اصلی برند سازی  را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

 

از خودتان یک تصویر ماندگار در ذهن مشتریان و جامعه به جای بگذارید…

1- یک تصویر شناخته شده نظیر؛

رنگ لوگو با طراحی حرفه می تواند تا ۸۰ ٪ به بهتر دیده شدن و شناخت شما بیانجامد.

2- وفاداری و صداقت؛

حدود ۵۴٪ از مردم اعتمادشان به برندها را بخاطر شکستن عهد و تعهدی که وعده داده بودند، کنار می گذارند.

3- تحویل به موقع و صحیح؛

حدود ۶۰ ٪ از مردم انتظار اجرای تعهدات زمانی به دریافت به موقع محصولات و خدمات مورد نظرشان را دارند ..

4- ماموریت و هدف مشخص؛

۶۴٪ مردم به یک برند وفادار می مانند چون ارزشهای خود را با مشتریان بطور شفاف به اشتراک می گذارد.

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
چهار ستون اصلی برند سازی
Description
2- وفاداری و صداقت؛حدود ۵۴٪ از مردم اعتمادشان به برندها را بخاطر شکستن عهد و تعهدی که وعده داده بودند، کنار می گذارند.3- تحویل به موقع و صحیح؛ حدود ۶۰ ٪ از مردم انتظار اجرای تعهدات زمانی به دریافت به موقع محصولات و خدمات مورد نظرشان را دارند ..
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'