چهار خدمتی که باید برای مشتری جدی بگيريم

چهار خدمتی که باید برای مشتری جدی بگيريم

چهار خدمتی که باید برای مشتری جدی بگيريم را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 

۱ – خدمات قبل از فروش

Brand marketing

۲ – خدمات حین فروش

Trade marketing

۳ – خدمات پس از فروش

After sales marketing

۴ – والبته خدمات بدون فروش
خدمات قبل از فروش

خدماتی هستند که به مشتریان می‌دهیم تا با محصول ما آشنا شوند، مثلا اگر عرضه کننده ابزار برقی هستیم اجازه می‌دهیم با ابزار مربوطه در فضایی که آماده کرده‌ایم کار کنند و اگر پذیرفتند، اقدام به خرید کنند.

خدمات حین فروش:

به پذیرایی از مشتری، فراهم سازی امکان رفاه بیشتر و مجموعه فعالیت های اتفاق افتاده در محل عرضه و فروش کالا مربوط می‌شود.

خدمات پس از فروش:

به تعهدات و گارانتی مربوط می‌شود، ضمانتی که به مشتری داده‌ایم.

خدمات بدون فروش:

خدماتی است که به مشتریان بالقوه می‌دهیم تا در آینده مشتری ما بشوند، این موضوع نوعی سرمایه‌گذاری است.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره EFQM با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

Summary
Article Name
چهار خدمتی که باید برای مشتری جدی بگيريم
Description
خدمات حین فروش: به پذیرایی از مشتری، فراهم سازی امکان رفاه بیشتر و مجموعه فعالیت های اتفاق افتاده در محل عرضه و فروش کالا مربوط می‌شود. خدمات پس از فروش: به تعهدات و گارانتی مربوط می‌شود، ضمانتی که به مشتری داده‌ایم. خدمات بدون فروش: خدماتی است که به مشتریان بالقوه می‌دهیم تا در آینده مشتری ما بشوند، این موضوع نوعی سرمایه‌گذاری است.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'