هشت روش موثر برای فروشنده جهت نفوذ بر دل مشتری

هشت روش موثر برای فروشنده جهت نفوذ بر دل مشتری

 

 

1}در دید بودن ؛visiblity

دیده شدن احتیاج به کلاس گذاشتن و فیگور گرفتن ندارد.
گاهی یک سلام دوستانه تمام چیزی که برایمان احتیاج است را در پی خواهد داشت.

2} ادب؛manner

اگر فروشنده آداب خوبی نداشته باشد تمام ذهنیت مثبت مشتری را خراب میکند.
در واقع اخلاق خوب یکی از مهمترین روشهای ارتباط غیر کلامی برای فروشنده است.

3} مستقیم نگاه کردن؛gaze

تماس مستقیم چشمی در ارتباط با مشتری باعث ارزش‌دار کردن ارتباط خواهد بود.

4} شناخت محیط ارتباطی؛space

از تمامی روزنه ها برای نفوذ در دل مشتری استفاده باید کرد .
فروشنده حرفه ای در غم و شادی حتما کنار مشتری خود خواهد بود.

5} صوت و آوا ؛ voice

فروشندگان با نفوذ اموخته اند که صدای عمیق و طنین انداز، تاثیری چشمگیر در برقراری ارتباطی موثر با مشتری خواهد داشت.

6} ژست‌وحرکت‌بدن‌درهنگام‌سخن؛ gesture

فروشندگان بزرگ از این روش برای کارامد جلوه دادن انتقال پیام‌های خود استفاده میکنند.

7} تماس فیزیکی؛ touch

ارتباط لمسی بجا و بموقع شامل دست دادن، دست بر شانه مشتری نهادن و.. در همدلی و ایجاد ارتباط دوستی با مشتری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

8} لبخند؛ smile

فروشندگان حرفه ای کاملا با قدرت اعجاب آور لبخند آشنا هستند.

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

Summary
Article Name
هشت روش موثر برای فروشنده جهت نفوذ بر دل مشتری
Description
1}در دید بودن ؛visiblity دیده شدن احتیاج به کلاس گذاشتن و فیگور گرفتن ندارد. گاهی یک سلام دوستانه تمام چیزی که برایمان احتیاج است را در پی خواهد داشت.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'