نظم و ترتیب 5S

نظم و ترتیب 5S

نظم و ترتیب 5S یعنی قراردادن اشیاء ضروری در مکان های مناسب یا به ترتیب مطلوب ، به نحوی که بتوان ازآن ها به بهترین وجه استفاده کرد و بکار بردن اشیاء مورد نیاز بدون انجام جستجوهای بیهوده ، نکته اصلی استفاده از مدیریت کارکردی و حذف جستجو

است ، هنگامی که هر چیز با توجه به کارکرد آن ، و با در نظر گرفتن کیفیت و ایمنی کار ، در جای مناسب و مشخص قرار داشته باشد محل کار همواره منظم و مرتب خواهدبود . قرار گرفتن اشیاء بر اساس کارکرد آن ها به ترتیب زیر است :

  1. اشیائی را که استفاده نمی کنیم : دور می ریزیم .
  2. اشیائی را که استفاده نمی کنیم و ممکن است در آینده مورد استفاده قرار گیرند:به عنوان بر طرف کننده نیازهای احتمالی در جایی دور از دسترس قرار می دهیم
  1. اشیائی را که گاهی از آن ها استفاده می کنیم در محل کار قرار می دهیم .

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

ایزو 45001 با اریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'