نحوه گزارش دهی شکایات

نحوه گزارش دهي شکایات:

نماینده مدیریت نتیجه این رسیدگی را یا از طریق تماس تلفنی و یه بصورت مکتوب به مشتری اعلام میدارد و همچنین نماینده مدیریت حداقل هر 3 ماه يكبار نتايج فرمهاي پيشنهادات – شكايات و درخواستهاي مشتریان را پس از تائيد براي مدیریت ارسال مي نمايد . همچنین هر شش ماه يكمرتبه يك گزارش كامل از تمامي نتايج بدست آمده همراه با تجزيه و تحليل مناسب ، در خصوص رضايت مندي مشتري را تهيه نموده و فرم جدول توزيع فراواني شكايات و ارتباطات مشتریان برحسب موضوع تهیه گشته و به مدیریت ارائه می گردد.

  • نحوه دريافت شكايات و پيشنهادات و درخواستهاي مشتریان و مراجعین ازطريق روابط عمومي شركت يا صندوق شكايات و پيشنهادات :
  • شكايات رسيده از طريق صندوق شكايات و پيشنهادات :

صندوق شكايات و پيشنهادات هر ماه يك بار توسط نماینده مدیریت بازگرديده و اقدامات لازم توسط ايشان با توجه به نوع شكايات رسيده و توضيحات ارائه شده در بندهاي فوق الذكر همين روش اجرائي انجام مي گردد. ارسال اين شكايات براي پاسخ گوئي توسط مسئولين مربوطه از طريق ” ثبت در دفتر ثبت و پيگيري شكايات مشتركين” پيگيري مي گردد.

و

.

.

.

.

برای مشاور ایزو و مشاوره ایزو 9001 همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موقثیت با ما همراه باشید.

برای مشاوره ایزو 10002 ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو دوره ایزو دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001