سیستم مدیریت شکایات 1

سیستم مدیریت شکایات

برای اطلاعات در مورد سیستم مدیریت شکایات متن زیر را مطالعه فرمایید.

نحوه دريافت شكايات و پيشنهادات بصورت مستقيم :

با توجه به اهميت امور رسيدگي به شكايات مشتركين از طريق ذيل شكايات و پيشنهادات مشتركين را دريافت مي دارد .

  • مراجعه حضوري مشتری جهت شكايت يا پيشنهاد :

در اين روش مشتری به پرسنل مربوطه مراجعه و سپس شكايت يا پيشنهاد خود را مطابق يكي از موارد ذكر شده در موارد بالا ، مطرح مي نمايد . منشي در صورتي كه شكايت يا پيشنهاد قابل بررسي و پيگيري باشد ، آن را در دفتر ثبت پيگيري شكايات مشتركين ثبت و سپس فرم پيشنهادات -شكايات– انتقادات و درخواستها را تنظيم مي نمايد .

  • – مكاتبات و مراسلاتي كه جنبه شكايت دارند :

مكاتباتي كه توسط مشترك بصورت شكايت يا پيشنهاد ارائه مي گردد ، توسط مسئول مربوطه در دفتر ثبت و پيگيري شكايات ارباب رجوع و مشتریان ثبت و ضمن پيوست، پيشنهادات –شكايات و درخواست مشتریان به اطلاع مدیریت رسانده مي شود .

 

نحوه بررسي شكايات ، پيشنهادات و درخواستها :

شکایات بر اساس فرم ثبت شکایات ثبت شده و به مسئول مربوطه ارجاع داده میشود.سپس از طریق فرم اعلام وصول شکایت؛دریافت شکایت را به مشتری اعلام میگردد.

پایان قسمت اول.

برای مشاوره ایزو و مشاوره EFQM  همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موقثیت با ما همراه باشید.

برای مشاوره ایزو 10002 ما تماس بگیرید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو