سیستم جبران خدمات کارمندان

سیستم جبران خدمات کارمندان

متن زیر در مورد

سیستم جبران خدمات کارمندان مطلبی را ارائه می نماید:

 

 

رای درک مفهوم مدیریت جبران خدمات کارمندان باید به این سوال جواب دهیم: “جبران خدمات چیست؟” در شرایط بسیار ساده، جبران خدمات، نتایج یا پاداشهایی است که کارمندان در برابر کاری که انجام می دهند، دریافت می کنندtجبران خدمات کارمندان شامل مواردی همچون پرداخت پاداش، سود، اضافه کاری و کمیسیون فروش و غیره است.

مزایای غیر پولی

جبران خدمات کارمندان همچنین می تواند شامل مزایای غیر پولی مانند ماشین واگذار شده توسط شرکت، مسکن واگذار شده توسط شرکت و اعطای سهام شرکت باشد جبران خدمات بخش مهمی از مدیریت منابع انسانی است که کارمندان را تشویق و اثربخشی سازمان را بهبود می بخشد.

سیستم جبران خدمات کارمندان

طرح جبران خدمات کارمندان، برای تحقق ارزش های سازمان ضروری است به عنوان مثال، اگر کیفیت برای شرکت یک ارزش باشد، باید از طریق سیستم جبران خدمات کارمندان در مواردی که کار آن ها به بهبود کیفیت منجر می شود از آن ها قدردانی شود.

اهداف سیاست جبران خدمات به شرح زیر است:

-جذب کارمندان مناسب
-حفظ پرسنل مجرب
-توسعه ساختار پاداش عادلانه بین مشاغل ارزشمند
-مدیریت پرداخت برای جبران آثار تورم
-اطمینان از اینکه پاداش و حقوق بر اساس تغییرات در نرخ های بازار می باشد
-ارزیابی عملکرد، وظیفه و وفاداری
-کنترل حقوق و دستمزد و هزینه های دستمزد

پرداخت حقوق و دستمزد

بدیهی است، اداره یک شرکت، کار پیچیده ای است، زیرا پرداخت حقوق و دستمزد مستمر و منظم، منطبق کردن آرمان های شغلی کارمندان با درآمد آن ها و کنترل هزینه های شرکت، کار بسیار سخت و پیچیده است،به طور خلاصه، مدیریت جبران خدمات، عملی است که شامل تعادل رابطه کار و کارمند با تسهیل مزایای پولی و غیر پولی برای کارمندان است.

انواع جبران خدمات کارمندان:
پاداش مستقیم:

به طور طبیعی شامل پرداخت حقوق و مزایای سلامتی است.

پاداش غیر مستقیم:

پاداش غیر مستقیم به تشویق شخصی هر فرد برای کار تمرکز دارد.

اجزای جبران خدمات:

-حقوق و دستمزد
-کمک هزینه
-ایجاد انگیزه و کارایی با پرداخت
-مزایای فوق العاده

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره EFQM با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
سیستم جبران خدمات کارمندان
Description
پاداش غیر مستقیم: پاداش غیر مستقیم به تشویق شخصی هر فرد برای کار تمرکز دارد. اجزای جبران خدمات: -حقوق و دستمزد -کمک هزینه -ایجاد انگیزه و کارایی با پرداخت
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'