جنبه های قانونی- ارزش گذاری برند


جنبه های قانونی- ارزش گذاری برند:

مقاله زیر اطلاعاتی در مورد جنبه های قانونی- ارزش گذاری برند ارائه می نماید-ملاحظه فرمایید.

اریابی حمایت قانونی- در ارزیابی میزان حمایت های قانونی از برند باید بر آورد شود و موارد زیر مشخص گردد:

-هرکدام از حقوق قانونی که از برند حمایت میکنند

-مالک قانونی هرکدام از آن حقوق قانونی

-پارامترهای قانونی که هر کدام ارزش مثبت و منفی بر روی برند میگزارند

 

حقوق قانونی که باید ارزشگذاری شوند- به طور عمومی مهمترین شکل از حمایت قانونی ،علامتهای تجاری ثبت شده هستند.

مالکیت- ارزش تعیین شده در ارزشگذاری برند باید تنها قابل استناد به مالک حقوق قانونی باشد.

و

.

.

.

اگر به دنبال ارزش گذاری برند بر اساس متدها و الزامات ایزو 10668 می باشید لطفا با ما در تماس باشید.شرکت آریان گستر یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات در راستای ارزش گذاری برند بر مبنای سیستم استاندارد ایزو 10668 می باشد.

برای مشاوره ایزو و مشاوره EFQM  همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موقثیت با ما همراه باشید.

برای مشاوره ایزو 9001 ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'