تجزیه و تحلیل و ارزیابی

تجزیه و تحلیل و ارزیابی

متن زیر اطلاعاتی را در مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی بند 9-1-3 استاندارد ایزو 9001 ارائه می نماید.این بند در مورد آنالیز داده ها و تجزیه و تحلیل ارزیابی فرایندها و سیستم مدیریت کیفیت می باشد.

سازمان باید داده های مناسب و اطلاعات برامده از پایش و اندازه گیری را تجزیه و تحلیل و ارزیابی نماید.

نتايج تجزیه و تحلیل باید در ارزيابي (موارد زير) استفاده شود:

الف. انطباق با محصولات و خدمات

ب. ميزان رضایت مشتری

ج. عملكرد و اثربخشي سيستم مديريت كيفيت

د. اینکه آیا برنامه ریزی به صورت موثر اجرا شده است

ه. اثربخشي اقدامات اتخاذ شده براي رسیدگی به ريسك ها و فرصت ها

و. عملکرد ارائه دهندگان بيروني

ز. نیاز به بهبود سیستم مدیریت کیفیت

يادآوري: روش هاي تجزيه و تحليل داده مي تواند شامل تكنيكهاي آماري باشد.

 

برای مشاور ایزو  و سایر سیستمهای مدیریتی علی الخصوص مشاور EFQM با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'