ایزو 26000

ایزو 26000:

ایزو 26000 اذعان دارد که بکار بردن ریز مسئولیت اجتماعی می تواند پیچیده باشد. اولویت های رقابتی، تفاوت های فرهنگی و سایر متغیرهای منحصر به فرد می تواند یک تصویر متلاشی شده در مورد اقدام “درست” ایجاد کند.

با این حال، استانداردها روشن می کنند که “پیچیدگی وضعیت نباید به عنوان بهانه ای برای عدم اقدام استفاده شود” و این که شرکت ها باید با حسن نیت رفتار کنند، با استفاده از هفت اصل رفتار اجتماعی مسئولانه مطرح شده در استاندارد شامل: پاسخگویی، شفافیت رفتار اخلاقی، احترام به منافع ذینفعان، احترام به حاکمیت قانون، احترام به قوانین بین المللی رفتار و احترام به حقوق بشر است.

این استاندارد یک زبان عامیانه را در اختیار شما قرار می دهد و زمینه های اصلی تماس را مشخص می کند.

در ISO 26000، مسئولیت اجتماعی به عنوان یک رویکرد چند گانه توصیف شده است که، مانند کیفیت، باید در تمام جنبه های نحوه ی انجام یک کسب و کار شرکت ادغام شود.

بر اساس ایزو 26000، مسئولیت اجتماعی صرفا یک اقدام “خنثی کننده” است که در انتهای تولید / توزیع اعمال می شود تا آنچه تولید شده یا جایگزین شده است را ثابت کند. در عوض، این یک تصور پیشگیرانه است که باید در همه سطوح برنامه ریزی، اجرا و تعامل متقابل ذکر شود.

جهت مشاور ایزو با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

ما مشاوره EFQM را تخصصی انجام میدهیم.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'