اندازه گيري رضايت مشتريان

اندازه گيري رضايت مشتريان

در اين متن اطلاعاتي در رابطه با اندازه گيري رضايت مشتريان ارائه شده است:
استاندارد ایزو 10004 یک راهنمای عمومی و از خانواده ایزو 9000 می باشد که برای طراحي، برنامه ريزی و اجرای فرآيند پایش و اندازه گیری رضایت مشتريان تدوین شده است.
این استاندارد راهنمایی مطلوب برای تدوین روش های حرفه ای برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان می باشد.

در این استاندارد یاد خواهید گرفت که صرف ارائه فرم نظرسنجی به مشتریان و آنالیز آنها نمی توان عدد واقعی رضایت مشتریان را بدست آورد.

در این استاندارد به مواردی مختلفی اشاره شده است که برخی از آنها بدین شرح هستند:

١.نحوه تقسیم بندی مشتریان

٢.انواع مشتری ها از دید استاندارد

٣.نحوه نظرسنجی از مشتریان ( روش های نظرسنجی مستقیم و غیرمستقیم)

٤.توضیح انواع روش های نظرسنجی

جهت مشاور ایزو مانند ایزو 10004 کارشناسان آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

مشاوره ایزو 14001 تخصص ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'