افزایش مشتری در کسب و کار

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار را در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

 

قسمت بعدی
۲- کاهش ریسک خرید

اگر شما از مشتری خود مراقبت نکنید رقیبتان این کار را انجام خواهد داد.

دلیل فروش کم محصول ما چیست؟

فروش کم محصول ما چند دلیل ساده بیشتر ندارد قیمت محصول، آماده نبودن مشتری برای خرید در یک مقطع خاص (که ممکن است دلایل مختلفی از جمله شرایط بازار ، عدم اعتماد و یا … داشته باشد)، عدم شناخت محصولات و مزایای آن،با استفاده از شیوه هایی زیر می‌توان ریسک پرداخت هزینه را کاهش داد:

ارائه آموزش رایگان:

از طریق برگذاری دوره های آموزشی، خبرنامه،وبلاگ،حضور در شبکه های اجتماعی و… مشتری درک بهتری از محصول خواهد داشت و راحت تر اقدام به استفاده از آن خواهد نمود،مردم از داشتن تخفیف و چیز های رایگان لذت میبرند،با استفاده از این روش هم محبوبیت محصول افزایش می‌یابد و هم ریسک خرید را کاهش می‌دهیم،بهتر است در انتخاب کلمات دقت بیشتری به خرج دهیم،آوردن واژه ی «کوچک» یا «نا قابل» در ذهن مشتری باعث کاهش خطر در پرداخت هزینه می‌گردد.

مثلا به جای اینکه بگویید:

«برای دریافت این خدمات باید ۱۰ هزار تومان بپردازید » استفاده از جمله ی «برای دریافت این خدمات باید ۱۰ هزار تومان کوچک یا ناقابل بپردازید» تاثیر بهتری خواهد داشت،گاهی لازم است به مشتری امکان محک کالای خود را فراهم کنید،مسلما اگر از کیفیت خدمات خود اطمینان خاطر داشته باشید واهمه ای نخواهید داشت،دریافت هزینه بر اساس عملکرد همواره یکی از روش های موفق در جلب اعتماد مشتری بوده است،با تعیین شروطی برای دریافت هزینه در قبال ارائه خدمات باعث آسودگی بیشتر مردم می‌شوید چراکه پس از مشاهده نتیجه استفاده از محصول، پرداخت کامل خواهند داشت.

ادامه دارد…

 

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

Summary
Article Name
افزایش مشتری در کسب و کار
Description
«برای دریافت این خدمات باید ۱۰ هزار تومان بپردازید » استفاده از جمله ی «برای دریافت این خدمات باید ۱۰ هزار تومان کوچک یا ناقابل بپردازید» تاثیر بهتری خواهد داشت،گاهی لازم است به مشتری امکان محک کالای خود را فراهم کنید،مسلما اگر از کیفیت خدمات خود اطمینان خاطر داشته باشید واهمه ای نخواهید داشت،دریافت هزینه بر اساس عملکرد همواره یکی از روش های موفق در جلب اعتماد مشتری بوده است،با تعیین شروطی برای دریافت هزینه در قبال ارائه خدمات باعث آسودگی بیشتر مردم می‌شوید چراکه پس از مشاهده نتیجه استفاده از محصول، پرداخت کامل خواهند داشت.ادامه دارد...
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'