ارزیابی نام تجاری

ارزیابی نام تجاری

در اين متن اطلاعاتي در رابطه با ارزیابی نام تجاری ارائه شده است:

الزامات ارزیابی برند پولی یک مشخصه توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) برای روش ها و روش های اندازه گیری ارزش یک نام تجاری است. این استاندارد توسط کمیته فنی ISO / TC 289 توسعه یافته است.

ایزو 10668 برای ارزیابی نام تجاری که برای تمام اهداف مورد استفاده قرار می گیرد، شامل موارد زیر است:

حسابداری و گزارشگری مالی

ورشکستگی و انحلال

برنامه ریزی مالیاتی و انطباق

حمایت از دعوی و حل اختلافات

امور مالی شرکت و جمع آوری کمک های مالی

مجوز و مذاکره سرمایه گذاری
مشترک

اطلاعات مدیریت و گزارشگری داخلی
برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت
برند

‎آخرین برنامه ها عبارتند از:

‎١.تعیین بودجه برند و بازاریابی
٢.‎بازنگری نمونه کارها
‎٣.تجزیه و تحلیل معماری نام تجاری
٤.برنامه ریزی توسعه برند

‎تحت ارزیابی ISO 10668 نام تجاری باید هدف ارزیابی را اعلام کند، زیرا این امر بر فرض یا مبنای ارزش تاثیر می گذارد، فرضیه های ارزیابی استفاده شده و نظر ارزیابی نهایی، که همه آنها باید برای کاربر گزارش ارزیابی نام تجاری نهایی باشد.

جهت مشاور ایزو مانند ایزو 10004 کارشناسان آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
مشاوره ایزو 14001 تخصص ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو